Mijn domeinnaam is correct geregistreerd en geconfigureerd, maar toch werken enkele diensten niet. Ligt dat aan One2Web?

Indien uw domeinnaam correct geregistreerd werd, en de juiste naamservers werden ingevuld, maar e-mail of webtrafiek gebreken vertonen, dan kan u zich enkel wenden tot de webhosting-provider waarmee uw domeinnaam is gekoppeld. Bij twijfel kunt u die terugvinden aan de hand van de naamservers via de whois-functie in uw Domain Center of rechtstreeks bij de domeinnaam-autoriteit voor die specifieke extensie (bijvoorbeeld www.dns.be voor .be of www.opensrs.net voor .com/.net/.org).

Blijft uw huidige dienstenprovider doof voor uw klachten, dan kan u een nieuwe dienstenprovider aan uw domeinnaam koppelen door de naamservers die hij opgeeft in te laten schrijven bij de domeinnaam. U kan dit enkel doen via de Domeinlijst in het Domain Center (niet via Domain Support).

Het is belangrijk te beseffen dat domeinnamen die u via One2Web huurt, bij het daadwerkelijke aanspreken geen gebruik maken van onze infrastructuur. Tenzij u bij One2Web ook een webhosting-account huurt, verzoeken wij u vriendelijk om ons geen klachten te sturen omtrent niet-functionerende e-mail, websites of andere diensten, aangezien wij daar in dat geval onmogelijk iets aan kunnen verhelpen.


Sluit venster      Suggesties

©2024. Mag niet worden overgenomen zonder toestemming van One2Web.