Zaterdag 18.05.2024 08:30 | |
|
[an error occurred while processing this directive]
©2024.
Mag niet worden overgenomen zonder toestemming van One2Web.
Account Center
1. Wat is het Account Center?Het Account Center is een afgeschermd gedeelte van uw account waar u terecht kunt voor het updaten van persoonlijke gegevens, extra diensten zoals domain pointers en SSL-certificaten, het opvragen en afdrukken van facturen, en geavanceerde tools. Hier kunt u ook een Support Ticket openen voor het geval u een vraag, probleem of suggestie zou hebben waarop de Knowledge Base geen antwoord weet, of bij een noodgeval vragen om dringend telefonisch gecontacteerd te worden. 2. Welke toegangsgegevens moet ik gebruiken voor het Account Center?Voor het Account Center dient u, in tegenstelling tot de andere diensten zoals FTP of Telnet, uw accountnummer gebruiken als login in plaats van uw gebruikersnaam. U gebruikt dus de volgende toegangsgegevens:
Login: Accountnummer (bvb. 30157) 3. Mijn browser vraagt of hij het wachtwoord van het Account Center mag opslaan. Mag dat?Die keuze maakt u zelf, maar op uw eigen verantwoordelijkheid. Het is ten sterkste af te raden om uw browser toe te laten uw wachtwoorden automatisch op te slaan, want zo sloopt u meteen het belangrijkste fundament van een degelijke wachtwoordbeveiliging, namelijk geheimhouding. 4. Hoe bestel ik bijkomende diensten in het Account Center?U kunt in het Account Center bijkomende diensten bestellen op dezelfde gebruiksvriendelijke wijze zoals u uw oorspronkelijke account bestelde. Kies de overeenkomstige optie in de menubalk en volg de instructies. 5. Ik huur een domeinnaam bij OneWeb, maar heb toch geen toegang tot het Account Center. Hoe komt dat?Het Account Center is een beheersinterface voor webhosting-accounts. Indien u enkel een domeinnaam huurt, en geen webhosting-account, dan hebt u uiteraard enkel toegang tot het Domain Center, en niet tot het Account Center. 6. Kan ik technische ondersteuning voor mijn webhosting-account verkrijgen via gewone e-mail?Alhoewel de melding en communicatie betreffende technische ondersteuning via e-mail verloopt, kunt u geen technische ondersteuning voor uw webhosting-account verkrijgen via gewone e-mail. U moet steeds een Support Ticket openen in uw Account Center. Zo weten we meteen over wie en welke account het gaat, en worden de antwoorden in een database bijgehouden om toekomstige problemen van andere klanten te verhelpen of om de Knowledge Base verder aan te vullen. 7. Hoe vraag ik technische ondersteuning aan via het Account Center?Indien u een probleem, vraag of suggestie heeft met betrekking tot uw webhosting-account, dan kan u een Support Ticket openen via uw Account Center. Wij behandelen uw verzoek dan zo spoedig mogelijk. 8. Hoe lang duurt het vooraleer ik antwoord krijg op mijn Support Ticket?Afhankelijk van de aard van uw verzoek, kan het enkele minuten tot enkele uren duren vooraleer u antwoord ontvangt op uw Support Ticket. Hoe dan ook zorgen wij er steeds voor dat uw verzoek zo snel mogelijk behandeld wordt. 9. Mijn probleem met mijn webhosting-account is een noodgeval. Kan ik u telefonisch contacteren?Technische ondersteuning voor webhosting wordt om praktische redenen enkel verstrekt via Support Tickets. Indien u met een echt noodgeval geconfronteerd wordt en niet enkele uren kunt wachten tot het probleem is opgelost, dan kunt u bij het openen van uw Support Ticket de gepaste urgentiegraad kiezen. Indien u opteert voor de urgentiegraad "Zeer Hoog", dan wordt de systeembeheerder onmiddellijk gealarmeerd, en zal dan de nodige maatregelen treffen. Indien toepasselijk wordt u telefonisch gecontacteerd voor verdere details. Het spreekt voor zich dat u deze bijzondere mogelijkheid uiterst spaarzaam gebruikt en de systeembeheerder niet onnodig alarmeert. Bij misbruik hiervan zullen wij genoodzaakt zijn toekomstige Support Tickets met de laagste prioriteit te behandelen. 10. Ik heb een Support Ticket geopend, maar kreeg nog geen antwoord. Is er wel iemand aanwezig op de helpdesk?Wanneer u een Support Ticket opent, is het best mogelijk dat u niet meteen een antwoord krijgt. Dit wil echter niet zeggen dat er zich niemand om uw probleem bekommert. Meestal moeten we eerst wat onderzoek doen naar de concrete aard van het probleem of trachten de foutmelding te reproduceren, vooraleer we het probleem daadwerkelijk kunnen oplossen. Meestal wordt u pas nadat alles weer in orde is opnieuw gecontacteerd. 11. Hoeveel Support Tickets kan ik tegelijkertijd openen?U kan maximaal drie Support Tickets tegelijkertijd openen. Wenst u een extra vraag te stellen, dan dient u eerst een ander Support Ticket af te sluiten of te wachten tot het behandeld is. 12. Kan ik een openstaand Support Ticket ook zelf afsluiten?Indien u zelf reeds de oplossing gevonden hebt voor een bepaald probleem, of het probleem was slechts van tijdelijke aard, dan kan u het openstaande Support Ticket zelf afsluiten via de gepaste rubriek in uw Account Center. 13. Hoe weet ik of een Support Ticket reeds is afgesloten?Het gebeurt soms dat ons eerste antwoord op uw Support Ticket een tussentijds antwoord is. Wanneer het probleem volledig is opgelost, krijgt u een definitief antwoord en wordt het Support Ticket afgesloten. Wanneer een Support Ticket wordt afgesloten, krijgt u daar per e-mail afzonderlijk bevestiging van. Het Ticket verschijnt dan ook niet meer in het Account Center.
©2024.
Mag niet worden overgenomen zonder toestemming van One2Web.
|